Jak działamy
Ergoprotect zajmuje się doborem i wyposażaniem stanowisk pracy w różnego rodzaju przemysłowe maty antyzmęczeniowe, antypoślizgowe, spawalnicze przeciwzmęczeniowe, antystatyczne ESD, ergonomiczne, elektroizolacyjne, podesty przemysłowe, gretingi, maty olejoodporne, maty gumowe, podłogi do siłowni, maty basenowe, maty antypoślizgowe pod natryski i do szatni, maty dekontaminacyjne, obuwie robocze, krzesła ergonomiczne, odzież i rękawice spawalnicze i wiele wiele więcej.
Potrafimy doradzić i pomóc w rozwiązaniu problemów związanych z bezpieczeństwem i ergonomią na stanowiskach pracy. Nasi wieloletni klienci wiedzą, że mogą nam zaufać i na nas polegać. Doświadczenie i bardzo dobra znajomość produktów dostępnych na rynku pozwala nam w sposób fachowy i rzetelny doradzać klientom i pomagać w doborze odpowiedniego wyposażenia stanowisk pracy.
1. Zapytanie
Wystarczy napisać krótkiego maila lub zadzwonić w celu omówienia zapotrzebowania.
Jeśli stosują już Państwo jakieś maty i jesteście z nich zadowoleni i chcielibyście ponownie je zakupić, prosimy o informację jakie to maty lub o przesłanie zdjęcia – wtedy rozpoznamy produkt.
W zapytaniu prosimy podać podstawowe informację:
- środowisko pracy: suche, mokre, zaolejone, spawalnia, strefa ESD,
- system pracy 1, 2 czy 3 zmianowy
- w miarę możliwości krótka charakterystyka stanowiska (opis, zdjęcie lub projekt)
- wymiary i zapotrzebowanie
Resztę ustalimy podczas rozmowy telefonicznej, na spotkaniu u Państwa w firmie lub w korespondencji mailowej. Po omówieniu zapotrzebowania sporządzimy ofertę. Ofertę robimy często w kilku wariantach. Dlaczego?
- W ofercie mamy maty ekonomiczne, standardowe oraz maty premium. Dobrze przygotowana oferta w kilku wariantach pozwoli Państwu podjąć optymalną decyzję. Porównać oferowane maty pod względem ceny, właściwości i trwałości.
- Bardzo często zdarza się, że maty są do siebie bardzo podobne. Podobne, nie znaczy takie same. Maty różnią się między sobą materiałem, z którego są wykonane co wpływa na ich trwałość, właściwości ergonomiczne oraz na cenę.
2. Audyt stanowiska
Czasami, gdy jest to konieczne, dokonujemy audytu stanowisk pracy u naszych klientów. Pomagamy dobrać odpowiedni produkt, robimy prezentację, pomagamy w pomiarach stanowisk. Czasami audyt jest konieczny ale często wystarczy podać dokładne dane, opis stanowiska i na podstawie próbek lub mat testowych klient wybiera odpowiedni produkt.
3. Przygotowanie oferty
Oferty przygotowywane są na bieżąco wg kolejności przyjęcia. Po otrzymaniu zapytania z podstawowymi informacjami analizujemy zapotrzebowanie. W razie potrzeby dopytujemy o dodatkowe szczegóły i przygotowujemy ofertę.
Zwykle oferta jest przygotowywana w ciągu 1-3 dni roboczych. Uzależnione jest to od ilości zapytań, skomplikowania zapotrzebowania, prowadzonych projektów itp. Przy projektach indywidualnych, gdzie potrzebny jest rysunek, projekt w auto CAD czas przygotowania oferty wydłuża się średnio do 4-7 dni.
Zawsze otrzymują Państwo informację mailową lub telefoniczną na kiedy oferta będzie przygotowana.
4. Realizacja
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy potwierdzenie zamówienia mailem. Nowym klientom nadawany jest numer Klienta w naszym systemie, na który można się powoływać w przyszłości.
W potwierdzeniu zamówienie znajdują się wszystkie informację dotyczące realizacji zamówienia: numer potwierdzenia zamówienia, sprzedawany towar, ceny, ilości, adres dostawy, numer zamówienia, przybliżony termin realizacji i wiele innych w zależności od ustaleń.
W dniu wysyłki otrzymują Państwo informację mailową lub telefoniczną o planowanej na dany dzień dostawie – ilość paczek, palet, jaki kurier, jaka spedycja. Na wskazany adres zostaje wysłana faktura mailem, oryginał jest zwykle dołączony do paczki lub wysłany osobno pocztą w zależności od ustaleń.
5. Dostawa
Dostawy realizowane są zwykle ciągu 1-2 tygodni, zazwyczaj trwa to od 5 do 7 dni roboczych kurierem DHL, GLS, DPD lub spedycją. Paczki i palety po Polsce wysyłamy kurierem DHL lub innymi przewoźnikami. Czas realizacji uzależniony jest od zapotrzebowania, oraz od tego czy mamy do czynienia z matami standardowymi czy wyprodukowanymi pod indywidualny wymiar, projekt klienta
Zwykle paczki do 30-40 kg zostaną wysłane i dostarczone szybciej kurierem niż przesyłki paletowe które wymagają dłuższego czasu realizacji.
W celu obniżenia kosztów przesyłek korzystamy z rożnych firm transportowych. Koszt transportu jest wyceniany indywidualnie w ofertach zależnie od zapotrzebowania i miejsca dostawy. Zawsze wybieramy korzystniejszą cenowo opcję transportu. Oczywiście jeśli czas jest priorytetem możemy zorganizować transport indywidualny, dedykowany z krótszym terminem dostawy.
6. Montaż
Maty zwykle nie wymagają specjalistycznego montażu. Jednak w zależności od wybranego systemu mat, stanowiska pracy, ewentualnych przeszkód na stanowiskach i liniach może być niezbędne dodatkowe przycięcie, łączenie czy klejenie.
Często wystarczy maty rozłożyć na stanowisku pracy. Czasami, gdy posadzka jest bardzo śliska maty można dodatkowo podkleić mocną, zbrojoną taśmą dwustronną, która zapobiega przesuwaniu się maty po posadzce, lub można zaproponować inne rozwiązania w zależności od potrzeb. Maty modułowe lub maty łączone według indywidualnego projektu klienta wymagają złożenia.
Nasi klienci mogą liczyć na naszą pomoc na każdym etapie realizacji również w przypadku montażu. Możemy przyjechać i zamontować maty, zrobić instruktaż telefoniczny, pokazać jak się montuje maty w trakcie dostawy itp. wymaga to ustalenia.
Ostatnia aktualizacja: